Naptár
Ke
Sze
Csü
Szo
Va
27
28
29
30
1
2
3
5
6
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  • Iskolázottság és előítéletesség

    Az iskolázottság számos egyéni és társadalmi előnnyel jár, melyek közül a kutatásokban a munkaerőpiaci előnyök (magasabb foglalkoztatottság és ...

  • Rövidtávú munkaerő-piaci prognózis – 2018

    2017 szeptember-október során került sor a Nemzetgazdasági Minisztérium és az MKIK Gazdaság és Vállalkozáskutató Nonprofit kft. „Rövidtávú ...

Google kereső
Kutatásaink
2015. december 9.Kutatás éve: 2015
Internethasználat a vállalatok körében

A vállalati konjunktúra 2015. évi októberi felmérésben összesen 3.187 magyarországi vállalat vett részt. A megkérdezett cégek legnagyobb része (69,9 %) 10 fő alatti mikrovállakozás. A kisvállalkozások aránya 17,7 % a közép- illetve nagyvállalatoké pedig összességében 12,4 %.

A konjunktúra felvételében felmértük a vállalkozások internet használati szokásait is. A teljes mintán elvégzett vizsgálat alapján megállapítható, hogy a vállalkozások az internetet leginkább ügyintézésre (94,6 %), ügyfelekkel való emailezésre (91,5 %) továbbá piaci folyamatokról, és jogszabályokról való tájékozódásra (89%) használják.

Kapcsolódó dokumentumok
  • Az elemzés (tanulmány, pdf, 1.88 MB)
  • Az elemzés ábrái (ábra, xlsx, 149.16 KB)
  • Az elemzés adatbázisa (adatbázis, csv, 129.74 KB)
  • Az elemzés adatbázisa (adatbázis, sav, 66.01 KB)
  • A kutatás kérdőíve (kérdőív, pdf, 66.01 KB)
  • Angol nyelvű összefoglaló (összefoglaló, pdf, 209.41 KB)
Kapcsolódó kutatási területekKonjunktúrakutatás, Vállalati magatartás