Naptár
Ke
Sze
Csü
Szo
Va
29
30
31
1
2
3
4
5
7
8
9
10
11
12
13
14
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
  • A minimálbér és a garantált bérminimum emelésére adott vállalati válaszok

    Elemzésünkben - több, mmint 3200 vállalatvezető válaszai alapján - azt vizsgáljuk, hogy a hazai vállalkozások milyen lépéseket tettek, illetve ...

  • A munkaerőhiány a nemzetközi és a magyar irodalom tükrében

    A magyar munkapiac jelentős átalakuláson ment keresztül az elmúlt évtizedben, melynek következtében új jelenség jelent meg: a munkaerőhiány. Miközben ...

Google kereső
Kutatásaink
2015. december 9.Kutatás éve: 2015
Internethasználat a vállalatok körében

A vállalati konjunktúra 2015. évi októberi felmérésben összesen 3.187 magyarországi vállalat vett részt. A megkérdezett cégek legnagyobb része (69,9 %) 10 fő alatti mikrovállakozás. A kisvállalkozások aránya 17,7 % a közép- illetve nagyvállalatoké pedig összességében 12,4 %.

A konjunktúra felvételében felmértük a vállalkozások internet használati szokásait is. A teljes mintán elvégzett vizsgálat alapján megállapítható, hogy a vállalkozások az internetet leginkább ügyintézésre (94,6 %), ügyfelekkel való emailezésre (91,5 %) továbbá piaci folyamatokról, és jogszabályokról való tájékozódásra (89%) használják.

Kapcsolódó dokumentumok
  • Az elemzés (tanulmány, pdf, 1.88 MB)
  • Az elemzés ábrái (ábra, xlsx, 149.16 KB)
  • Az elemzés adatbázisa (adatbázis, csv, 129.74 KB)
  • Az elemzés adatbázisa (adatbázis, sav, 66.01 KB)
  • A kutatás kérdőíve (kérdőív, pdf, 66.01 KB)
  • Angol nyelvű összefoglaló (összefoglaló, pdf, 209.41 KB)
Kapcsolódó kutatási területekKonjunktúrakutatás, Vállalati magatartás